Den svenska pälsindustrin 2010

Det e 2010 och folk köper och bär fortfarande päls.?? Äckligt - Ja! Hjärtlöst - Ja!
Om någon kommer gåendes förbi mej med ett oskyldigt djur på sej,
så e mina blickar låångt ifrån nådiga.
Jag kan slänga ur mej en hel del otrevliga ord till dessa personer, som de gott förtjänar, för det e inte Ok. Det e inte okej att bära päls. » I-N-T-E  O-K-E-J «

Så här e en film jag vill ni ska se. Som ni borde se, om ni har ett hjärta därinne någonstans, så ber jag er att hålla gott om det och tänka på dessa djur som inte kan föra sin egen talan, men som absolut inte vill sitta i en liten bur och 6 månader senare bli ihjälgasade för o bli jackor, mössor, detaljer på kläder m.m 

Sprid videon vidare, eller gör något av dessa 10 saker ←




Vi bär deras talan, vi med ♥
Visa att du har ett du också!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0