Mobilt = Kräkmedel

Fyfan vad jag hatar mobilt bredband...Hur kan människor ens välja det med meningen ?? Men dom tycker väl om när det slöar, lägger av mitt i allt eller ibland helt enkelt inte funkar på några dagar...Mmm det kan man ju bara älska. Nä fy!

Jag kan förstå när det e dåligt väder att det mobila inte skulle fungera, men idag e det fint ? Men trots det så e han otroooligt seg och blir helt cp på vissa sidor..

Undra om han som lura oss fortfarande jobbar hos Telenor. Han borde få sparken iallafall. Lura oss att så o så kommer det bli men sen visar det sej att det inte ens går. Och att det e VI som får betala för det...Sjukt!

Såhär ser det ut allt för ofta nu. Tråkigt som attan..Aja nu ska jag se vidare på Våra bästa år och sen fixa lite med ringarna o sådär..Skriver kanske mer senare. Får se på vilket humör jag e på :P

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0