Nu ska the fat one börja träna ^^

Ojdå här va det länge sen man skrev..har bara inte riktigt känt för att skriva. har inte heller hänt något särskilt sen sist jag skrev ^^

Jag har tänkt på en sak länge som jag velat börja med men aldrig fått fart att göra. Träna! Jag ser mej själv som både tjock och klen, hur nu det går ihop, men jag tycker jag e klen på överkroppen också har jag fått lite för mycket runt midjan, lår och höfterna. Så jag tänkte jag skulle försöka bygga upp armarna lite, fixa magen plattare och helt enkelt komma bättre iform.

Jag har (belive it or not) gått upp 7kg det sista halvåret så jag e inte mega happy över vad jag fått för det.

Men till träningen lyssnar jag på mycket old musik på band. Jepp jepp sanning :P jag e en av dom få som fortfarande sätter igång band och spelar :D Helt annan känsla än o spela cd..

Här e några låtar som har spelats upp än så länge:


SPECIAL D - YOU


FANTASY PROJECT - FALL IN LOVE


ROYAL GIGOLOS - GIMME GIMME GIMMIE!


GÜNTHER FT. SAMANTHA FOX - TOUCH ME   


Härligt o träna till :)

Senare vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Fixa lite mat och bygga lite lyxiga hus i Sims maybe :D E ju hundvakt med hela veckan så honom ska jag ut med en sväng med också innan brorsan kommer o hämtar han.


Men nu träning :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0