Nytt innehåll i garderoben!

Ååh vad jag hade lust idag att bara rensa ut hela garderoben och sälja skitet.. Fy vad jag e trött på mina kläder. Blesh! Fast får nog göra så istället att jag köper in lite och slänger ut lite gammalt så jag iallafall har nåt att ha på mej :P nog lite bättre. Känner det e många förändringar nu. Håret, kroppen och nu klädstilen, för den ska ändras!


Jag önska jag hade liite längre hår bara. E fortfarande sur på mej själv för att jag klippte av allt hår förra året. Sisådär 30 cm åkte av för att jag "kände" för o ha kort. Idiot! Jag har ju haft kort 07 och då sa jag att jag aldrig skulle klippa det kort igen, så man kan ju verkligen bli irriterad på sej själv ibland. 20 mintuer hos frissan kommer nu ta mej 2 år till att få tillbaka det. Nu på detta året som gått har det väl växt 10cm..Aja inget o göra åt nu. Bara och vänta...och vänta..suck! :/


Nu ska jag titta lite på "So you think you can dance" och lite på h&m imellanåt och fönstershoppa sålänge :P


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0