Röntgen och massa smärtor..

Vaknade tidigt idag. Runt halv åtta. Inte var det för att jag var pigg, utan av buksmärtor. Tyvärr kunde jag inte ta någon tablett för jag fick inte dricka. När jag satt i vänterummet hade smärtan traskats upp en bra bit. Och väl inne på röntgen så höll jag fan på att dö så ont det gjorde. Läkaren sa att många hade sagt att detta gör ondare än att föda barn, så då vet man det :P haha. Jag kan ju säga att det gör förjävla ont. Buksmärtor överhuvudtaget e värsta stället att ha ont på om ni frågar mej. Smärtan i mina knän kan jag leva med, men inte magen..

De kunde inte se något på röntgen så jag fick vänta i 2 timmar för att göra det igen. På dom 2 timmarna hann jag spy av smärtorna, och slockna på kaféet. Väl inne igen tog de nya bilder, men tydligen var inte det heller bra. Så jag skickades till att göra ett ultraljud. Där kunde läkaren se stenar leka runder lite. Så det blir nog att spränga bort dom som han sa, fast i Malmö då dom inte gör det här. Bara det blir snart för jag orkar inte få dessa smärtor nå mer :(  

Det var riktigt gott med mat sen, då jag var tvungen o fasta. Så det blev en vegetarisk hamburgare på Ö.B. Fast Bertils e 200 000 gånger godare ♥
Nu ska jag kolla vidare på So you think you can dance och sen får jag se vad det går.

Kommentarer
Postat av: Virginia

Åh va jobbigt att röntga sig och så :S Hoppas det är bra med dig nu?:)

2010-08-05 @ 07:54:22
URL: http://viggin.blogg.se/
Postat av: Virginia

Sv: Okej va bra får hålla tummarna att operationen går bra! :D

2010-08-05 @ 20:28:49
URL: http://viggin.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0