Day 15 – Your dreams

Ja vad e mina drömmar? Mina drömmar e väl att kunna veta att jag gjort något för alla djur i världen. För djur som e utrotningshotade, för djur som blir misshandlade och för djur som blir slaktade.
En dröm om att jag en dag inte längre hatar människor för sina matvanor. En dröm om att vi kan leva i harmoni med alla djur och ge dom plats, frihet och respekt. Jag vill vi människor ska ändra våra åsikter och tankar om dessa.
Ge dom vad dom förtjänar..

Jag e ingen människovän. Jag gillar egentligen inte människor.
Och det beror mycket på att många inte gör något av ovanstående.
Drömmen kanske aldrig slår in. Drömmen kanske förblir en dröm. Men Jag ska göra vad Jag kan.
 

Och jag kommer aldrig kunna gilla människan så länge dom missbehandlar, förtrycker och konsumerar djur!


Dag 15 avklarad. Mina drömmar - Done!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0