Day 17 – Your favorite memory

Mitt favoritminne måste vara när jag fick min underbara Skrållan.
Den glädje hon spred varje dag var helt obeskrivlig.


...Eller när jag låg på sjukan i nära på dödliga smärtor men sen kom till sjunde himlen med lite morfin i kroppen.
Ja bara langa på, doktorn. Jadå lite till *fniss fniss* du aschå fy va bla glejer det här va!
bara.....fortsätt.....lite...ti...zzzZZzzZzz!

Kan också vara ett favoritminne jag har. Men det krävs en del för att morfinen ska slå till och vara KICKASS härlig! Och det krävs också en del för att få den där goda medicinen. Här snålar vi inte. Förutom till Kittan då som fick en del extra! Tumme upp på det!


17 avklarad dårå. Ditt favoritminne - Done!


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0