Godmorgon!

Kelzie fisen vaknade vid åtta tiden men la sej hos mej igen och vi sov enda till halv elva. Trötta maybe.
Nu står hon och skäller på något. Hon hör nog pappa därute men hon ser inget direkt så det e väl mest därför hon skäller. (20 sekunder senare). Den kaxiga lilla skiten sitter numera i mitt knä och e tyst. Känns tryggt hos mammi *hihi*

Läser lite text på Skatteverket, Bolagsverket och lite andra sidor. Jag vill verkligen det här. Och varför har jag inte tänkt på det innan? Massa onödiga tankar som virvlar runder i skallen. Bort bort! Nya tankar hit!

Undra om man måste gå någon utbildning för o starta eget. Jag tror nog man kan göra det utan. Har inte stått något direkt i dom texterna jag läser iallafall.

Nu ska jag gå och ta en latte och läsa lite till, sen blir det nog God of war. Kitty har blivit en nörd igen, blir roligare när man uppehåller ett tag och sen går in i det igen. Oh yeah!

 

Den stora ska jag tydligen försöka döda. Men sitter fast på ett ställe som jag försöker klura ut hur jag ska ta mej över på. Blir tufft det här!

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0