Jobbcoach senare!

Satt lite vid den andra datorn igår och gick in och tittade hur min nya design såg ut. Väldigt...konstig där. Jag trodde att "MV Boli" var en standard font men tydligen inte. Fan jag digga ju den, har den på många ställen så jag får väl se vad jag hittar istället.

Snart kommer Nanette och lämnar Otto som ska vara här nu denna vecka. Egentligen skulle jag till coachen vid 10 men ringde han igår då han lämnat ett meddelande så tiden e flyttad till 11. Men jag undrar vad vi ska göra? Det enda jag kan komma på e att vi ska fixa min presentation inne på AFs sida.
Annars verkar han rätt lugn. Han ville dock jag skulle slå en fundering på att skaffa körkort, komma på vad jag vill och gå någon utbildning eller testa på att vara personlig assistent. Och personlig assistent tror jag går helt ok så länge dom inte behöver hjälp med hygienen för det var mycket det jag hade problem med på ålderdomshem. Inget drömjobb direkt.

Jag får helt enkelt tänka som han sa. Rätt så va det e så kommer jag kanske på vad jag vill. Förhoppningsvis.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0