Some YT. Some base!

Håller på och tvättar just nu. Eller jag krymper rättare sagt. Även om kläderna var i XS så var dom sjukt stora. Hmm..undra hur L såg ut i dom...små kan dom inte ha vatt iallafall!

Också lyssnar jag självklart på en massa gó musik. Var inne i FL lite men tröttna ganska fort och satte igång Youtube istället. Störigt när man inte kan fixa så bra ljud och bas i såna låtar så viljan att fortsätta med det försvinner ganska snabbt.

Här e lite goingar:

Tim Berg Seek bromance [ avicii's vocal edit ]

Woody Bianchi You got what i want [ andrea prezioso & marvin extended rmx ]

Martin Solveig ft. Dragonette Hello [ sidney samson rmx ]
Chuckie, Hardwell  Gregori Klosman Move it to the mutfakta

Eargasm on this one!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0