Fel på design, såklart!

Såklart skulle det bli fel på designen jag håller på med så nu får jag gå igenom varenda ord i kodmallen för och se vart felet sitter. Jag har två st testbloggar men på något vänster blev det fel på båda två när jag ändrade den ena igår, så det e lite surt just nu. Tycker det e synd man inte kan förhandsgranska på kodmallarna. Man kan bara spara, och då gäller det ju att inget e fel när man sparar, för blir det då fel kan allt förstöras, som nu!
Det hade ju lättat lite om man fattade allt där men tyvärr äger man en ärthjärna så jag ser inte direkt vart problemet e, bara att det e dropdown menyn som har fittat till det för mej ;/

Jag har precis städat och gjort fint då min moster kommer till Skåne idag. Ska bli kul för man träffas ju inte sådär jätte ofta. En gång om året eller mindre..
Och sen åker mina föräldrar upp när moster ska hem, och jag stannar kvar och får passa huset :P
Senare ikväll kommer även syrran hit när hon slutat, och tar ett glas vitt :)

Men just nu ska jag se om jag hittar felet, annars.. annars vet jag inte vad jag gör. Den e mycket mer avancerad än någon jag haft innan så det kommer klart bli väldigt surt om jag inte hittar felet...



Men hoppas ni har det gutt i värmen, det har jag iallafall! :D



UPDATE: Jag hittade felet nästan direkt och jobbar nu på ett göra menyn finare, så nu e kittan happy igen :D

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0