Friday night, didnt wanna go, then my friend Michelle called...

...me on the phone and so i went to the club. Hade den i huvet, sorry :P [Låt länk]
Idag har man gjort absolut nada. Eller jo jag har tittat på Våra bästa år och vattnat alla blommor ute xD Sov sen till lite över två då pappa ringde och väckte mej. "Va nää jag sover inte, jag ehm...jag tittar på tv" ^^

Ska snart göra pizza, hade pizzamix hemma så får ta och göra en Kitty specialare :P Sen vet jag inte riktigt, spela massa musik och dansa för mej själv. Säkerligen :P Och senare ikväll så ska jag kanske se på en film, The final. Amerikansk drama/thriller/skräck från 2010. Inte fått megabra betyg men sen kan man ju inte alltid gå efter vad andra tycker..


Thats my friday night! Fast det e väl ungefär som en vanlig ungdomskväll.
Hög musik, dansa & dricka :D haha

Kommentarer
Postat av: erikeliasson

dem filmen måste jag se



Vad tyck om min outfit ?

2010-07-24 @ 03:20:21
URL: http://erikeliasson.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0