Candy to my camera

Mamma ringde för en stund sen och undra vad det var för filter jag ville ha till min kamera.
Så jag sa då ett polarisationsfilter och ett close-up filter som jag velat ha ett tag nu. Så det ska bli kul med lite godis till min älskling :) Har ju ingenting för tillfället tråkigt nog..

Just nu sitter jag och suckar över att FL inte vill ta emot Nexus plugin. Blev överlycklig när installationen funkade, men det va man inte så länge.. Så jag vet inte riktigt vad som e fel nu :/ Alltid något, har alltid otur med sånt xD


     


Bjuder på en låt med Afrojack / Bangduck. Good!

Kommentarer
Postat av: erik only erik

säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig

2010-07-22 @ 15:47:10
URL: http://erikeliasson.com
Postat av: erik only erik

du med nu

2010-07-22 @ 15:50:27
URL: http://erikeliasson.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0