Golden light!

Blev riiktigt sugen på att bygga musik igen så jag håller på och ska se om jag kan fixa in Nexus för det Måste bara gå! Jag måste ha det!
Kan ju inte öppna mina låtar som jag använt Nexus med. Eller öppna kan jag men på ställen där jag använt Nexus e det helt tyst så där e många låtar som jag inte kan öppna upp igen för o bygga vidare på..Så det måste fixas.

Tänkte att ni kunde få höra den som folk mest klickat på på YouTube. Det e även min favorit bland dom jag har gjort, och längre fram hade jag väl planerat att ha text i den, men den e bra utan med :)

 

Plexxy - Golden light


Kommentera gärna med betyg på låten! :)

Kommentarer
Postat av: erik only erik

hej. Ska vi följa varandra på bloglovin



www.erikeliasson.com



Du får ta det som spamm om du vill

2010-07-22 @ 12:59:21
URL: http://erikeliasson.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0