It's all red.

Har fått nya högtalare till lappisen.

Också nya hörlurar med.


I onsdas var jag så glad över att jag skulle få ett polariseringsfilter och ett nytt minneskort. Filtret glömde mamma när dom hade suttit och fikat..Och minneskortet prövade jag först idag, och gissa vad? Nä det funka inte.
Varför har jag denna tur ? Det e ju som om någon verkligen tycker om mej.. hmmm..

Hörlurarna e väl lite småmysko. Antingen så e mitt huvud väldigt litet, eller så förstår jag bara inte hur man sätter på dom..Ska dom verkligen sitta bakom öronen ? Känns obehagligt också kan man ju inte höja längden på dom, utan bara bredden. Weird. Men dom går bra iallafall så där klagar jag inte :P

Nu tänkte jag plantera mej i sängen och titta på lite tv. Går förhoppningsvis någon bra film nu.
Har ni hört musiken som jag la in förresten ? Har vatt snäll och gjort så ni kan fixa ner dom med :)

Men nu plantering. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Coola högtalare, sånna där skulle jag också vilja ha :)



sv:

Vad kul att du vunnit flera gånger i rad :) Jag skulle också vilja testa på bilbingo.. Ska göra det någon gång!



Vad brukar det vara för priser?

2010-08-01 @ 18:34:40
URL: http://isabellees.blogspot.com/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0