Ny design klar!

Äntligen säger jag. Äntligen e den klar, den nya designen. Som ni kanske ser så har jag kategorin uppe i Dropdown-menyn så det e där ni ska klicka och leta ^^. Några nya kategorier som jag inte hade innan e Foton och For sale. Och på For sale så kommer jag lägga in grejer så snart som möjligt.

Denna design ska jag ha läänge för Som jag har hållit på med den xD Jag kan ju inte sånt så mycket iheller så därför har det också gått lite segare med att få den klar.

Och på "Musik" har jag än sålänge inte gjort så ni kan ladda ner musiken jag lägger upp. Eller en del iallafall. Men det ska ni nog också snart kunna :)

Hoppas ni gillar den iallafall!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0