Potatis med grönsaker i paket!

Har ett gott recept jag tänkte dela med mej som min moster gett mej. Enkelt och gott! :)

DU BEHÖVER:

  • Potatis
  • Morötter
  • Champinjoner
  • Rödlök
  • Grillade filéer
  • Klick smör
  • Salt & peppar

GÖR SÅHÄR:
Börja med att lägga filéen i marinad. Låt stå minst 30 min.
Skölj potatis, morötter och champinjonerna. Skala sen potatis och morötterna. Skär allt i tunna skivor, även löken. Lägg sen allt i mitten av foliepappret och klicka i lite smör, samt salt och peppar. Knyt ihop paketet.
Lägg paketet på grillen och grilla i ca 40 min med lock på. Servera med kall bearnaisesås!
Erik Lallerstedts sås med Chili och bearnaisesås är att rekommendera [bild]

       
    




¬ Alla mina recept jag gör e vegetariska och/eller veganska.


Kommentarer
Postat av: erikeliasson

gott det lät



Vad tyck om min outfit ?

2010-07-24 @ 03:16:44
URL: http://erikeliasson.com

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0