Sprungit som en jude överallt...

Får väl först säga att jag Inte har något emot judar..Har sagt så i tusentals år och vet inte vart jag fått det ifrån xD Men men..
Gick och la mej vid fyra tiden, var hos syrran & Tobbe igår och drack lite. Sen upp igen vid halv sju för och ta emot Ottan. Gick dock och la mej igen till halv elva då mitt program börja :P Jag e inte trött än iallafall, kommer förhoppningsvis inte heller ^^

Var ute nästan en timme med Ottan efter programmet. Härligt och va ute med hund igen. Saknar det..
Har även tvättat och diskat idag. Tänkte städa men sen tänkte jag igen ^^ Får ta det imorron.. Och sen har massa folk ringt hela dagen med tycker jag. Det tråkiga var väl att Jimmy [min kusin] & familj e nere i Ystad nu men mina föräldrar e i Örebro så dom får man inte se i år heller då..
Dom bor uppe i Gävle så ni förstår kanske då att man inte träffar dom varje dag direkt ^^
Passade Ottan till fyra iallafall sen va det till att fixa mat. Grillade lite gott och hade vitlöksbaguett till. Mumma!

500


Just nu sitter jag och lyssnar på lite House och dricker gott vin :) Härligt!
Ska ta ut tvätten nu och fixa lite. Ciao! :D 

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0