Tar det lugnt, sen blir det fart igen..

Sitter och tittar på Våra bästa år just nu med en kopp kaffe. Tog en paus från strykningen, som även e det tråkigaste som finns att göra xD Skulle vilja ha sån där Toby från Tvins. Den har fått bra betyg iallafall.



Tänkte gå ut sen och mata fåglarna med Otto, och sen blir det in och tvätta och städa lite grann. Och senare tänkte jag att jag skulle laga mat till mina föräldrar när dom kommer hem :)

Måste bara säga att jag försökte göra hål i näsan igår, men fyy va segt det e där :P läppen va mycket enklare då, bara trycka igenom..Men näsan...Men ska nog försöka en annan gång, så får jag bedöva lite mer.
Skulle så gärna vilja ha en där igen. Var drygt 5 år sen jag fick ta bort den så jag måste fixa en där snart.

Ska se vidare nu :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0