Nu ska kittan sova!

Tänkte bara säga godnatt och sådär. Har tyvärr inte blivit nåt annat inlägg idag men så e det ibland :P
Imorron blir det iallafall stekning om vädret tillåter (vilket jag e ganska säker på att det kommer)
Också får jag inte glömma att lägga in lite bilder på vår nya snygga bil *haha*
Nä, den duger ^^ mest färgen jag inte diggar, men den e snyggare än olga iallafall :P

Men men.. ska först ta mej en macka innan jag slänger mej i sängen för jag e lite småhungrig..


Godnatt iallafall :D


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0