Ny bil ska ersätta Olga!

Vår lilla Olga mår inte så bra längre, så jag ska kolla lite sen på Blocket om där e någon billig och bra [snygg] bil. Vi behöver en rätt så snart då hon kan gå sönder vilken dag som helst.

 

En sån hade vatt najs o ha. Fast egendesignad då ^^


Just nu kollar jag lite lekar till fredag. Också måste jag leta efter bra frågor med ifall det skulle börja regna så man har något annat och hitta på :)

Kom och tänka på en grej när jag tittade igenom lite bilder..att jag skulle göra en ny kategori vid namn "kittys foton" MEN..så kom jag ju och tänka på att jag har en blogg där jag enbart lägger upp bilder jag tagit, så om ni vill så får ni ju gärna kolla där :D Var länge sen jag la in något nu då jag hade glömt bort den, men får börja med det igen :) Här e min fotoblogg iaf; 
kittybjornram.blogg.se

Måste bara säga att denna låten går på repeat rätt mycket just nu. Lagom najs låt :D


Men får fortsätta med att leta om jag ska bli klar idag.. jag e så himla seg xD


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0