Tjatja!

Just nu har jag ju en sån tur med allt så jag har gått och dratt på mej en jävla hosta nu också. Vaknade och va helt hes och kunde knappt snacka, och såklart så ringde läkaren när det var som värst (morronen alltså) så jag försökte inte säga så mycket ^^ mm, ja, ok, ja, mm, yes förstår, ja hejdå! ^^,

Har gjort gaanska så lite idag. Men hamnar här gör man ju alltid. Det blir iallafall bingo senare som tur. Och jag ska fanimej vinna. Viiill!!

Nu tänkte jag fortsätta med att ändra designen på min blogg. Suck att jag inte förstår alla konstigheter med det, för invecklat för min kära vän däruppe ^^

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0