Skåneplantor - Mycket och välja på!

Idag besökte vi Skåneplantor för första gången. Väldigt mycket växter hade dom. Och ett Café därinne med :D Tackar man aldrig nä till! Blev en Latte (of course) och grillad ciabatta med massa gott i.

Att gå bland blommor e inte riktigt Heaven för mej. En sådan affär ska isåfall innehålla godis till systemkameran eller massa maaassa lotions. DÅ e det Heaven om något! :D

Blommor blev det 2 st iallafall. Milla handlade inte så mycket men pappa och syrran handlade fan upp halva affären *haha*

 

Tåliga blommor (förhoppningsvis) också passar dom perfekt in till mitt rosa rum :)

Min fina vägg och min fina garderob som jag aldrig lyckas bli klar med xD
Måste såklart ha kungen där med. Benassi ♥

 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0