Nu e det sommar på riktigt!

Idag har man mest stekt hela dagen. Har vatt otroligt varmt idag, och e det än. 23 grader i skuggan nu, men man ska inte klaga, det e det här man väntat på hela året :D

zorro

slända

fluga
Alla bilder e taget med Tamron 70-300mm f/4-5,6



Just nu håller jag på och fixar med en dropdown-meny som ska finnas längst upp. Tänkte att det verkar så smidigt att ha en sån så att man enkelt kan klicka in på t.e.x min fotoblogg. Funderar även på att göra en musikblogg där jag som på min fotoblogg enbart lägger upp musik och låter er kunna ladda ner dom. Tycker det blir rörigt att ha massa musik här i bloggen. Har ju haft en sån innan men det var inte på Blogg Esse utan på nån annan konstig som jag inte riktigt gillade då man inte kunde ändra designen som man själv ville, plus att det fanns reklam på väldigt konstiga ställen. Så det blir nog enklast så.

Jepp, ska fortsätta med det! Sånt tar ju tid för mej :P


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0