FL Studio installerat.

Ååh snacka om att jag fick panik efter jag installerat FL Studio men såg att Allt jag gjort, alla mina musikfiler, var borta...Allt jag jobbat med...Alla de bra-a melodierna jag kommit på, bara..borta..
Så jag var nere nu några timmar...Tills jag insåg att jag kopierat alla filerna. Det finns alltså kvar på den andra gamla hårddisken, som tur e. Så jag har FL på tre platser nu. Från där jag kopiera från början till en enhet här, som jag sedan kopierade till en annan enhet som ska vara kvar. Jobbigt? Svar Ja!
Så jag tänkte först att det borde finnas på den andra enheten...Men det var tydligen borta där med..
Men man får ha tålamod med såna här grejer.

Jag e bara glad att FL Funkar här, och inte e en massa hack och trams. Så nu kommer jag kunna bygga låtar i lugn och ro, utan att behöva spara hela tiden för och höra om det låter bra..

Äntligen säger jag bara, äntligen!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0