Förresten.....

E det någon som kanske vet hur man gör adressen jag har längst upp, länkbar? Jag e ju så kass på det här med design och med bloggens alla funktioner. Har försökt att leta upp och har försökt att ändra. Men det dära e det enda jag lyckats göra. En olänkbar länk :P HAH!

Annars e jag nog ganska nöjd med min design. Gillar inte när bloggar e sådära breda att man måste hålla på och dra i nån pil, utan en normaltjock blogg e lagom. Jag vill ju gärna att bakgrunden ska komma fram lite, så det e ju också därför jag vill ha den som den e.

Men men. ..Ska nog sova nu. Klockan sprang visst iväg, idag igen! xD

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0