Nya grejer till boxen!

Ljudet på datorn har varit lite knas ett tag nu..Så det e mycket därför jag inte pallat göra nån musik då det hackar och har sej när jag ska spela upp det jag byggt. Och det e vääldigt drygt kan jag lova xD
Så det har stått still på den fronten lite grann, och det e trist för jag vill såå gärna göra en ny låt.

Sen e det ju inte allt. När man spelar upp låtar så skruvar han själv ner och upp ljudet hela tiden. Något irriterande!! Så pappa e iväg nu och hämtar lite grejer så får vi ju hoppas på att det blir bättre. Annars vet jag inte vad jag gör..

Får även försöka komma på ett nytt namn. Kallar mej för Plexxy just nu men känner väl inte riktigt att det e vad jag vill kalla mej för.. så får försöka klämma ut ett bättre :P

Nu ska jag snart passa Chanel igen så söndagen blir inte så tråkig som den brukar som tur.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0