Passat ungar och färgat håret.

Ja idag har jag passat Kasper och Nellie, min brors barn. Dom åkte för en dryg timma sen, och efter dom åkt så tvätta jag av hårfärgen och viips så blev man blond/orange/brun haha. Så blir det när man har mörkt och ska på det blonda :P Det e första gången jag använder Moods blekning, va väl lite sådär tveksam till dom eftersom deras vanliga hårfärger e kisskass, iallafall dom mörka. Men blonderingsfärgen var förvånansvärt bra. Köpte två st så ska väl ta den andra om någon dag eller något.



Och nu e jag trött...trött sen i lördas xD Det hänger alltid i sej i två dagar, så får se om jag orkar stanna uppe så länge som jag brukar.. Ska även lägga in lite bilder sen i lördas när jag orkar :P Tänkte lägga in dom på datorn nu så vi får se när jag lägger upp.

Hoppas helgen har vatt great för er :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0