Vart håller värmen hus ?

Ja, hur mycket vår har det egentligen varit? Knappt någon alls ju.
I tisdags var det dock rätt varmt, konstigt varmt. Vi hade 14 grader på natten, och 25 på dagen.
Men det e enda dagen på väldigt länge.

Vi hade en sån fruktansvärd lång och tråkig vinter. Med grymt mycket snö, sånt där vitt, kallt och vått som jag hatar!! Hatar kyla, och det ökar för varje år med. Plus att somrarna inte längre blir till nåt.
Någon dag, två veckor högst kanske, som det e riktigt fint sommarväder. Resten regnar det, e halvmulet och bara trist och kallt.

Så nu får den ju faktiskt komma...Eller så blir det så att när sommaren kommer, så slår det till riktigt ordentligt och blir 50grader xD haha. Gutt ju! Okej, kanske lite för varmt, men hellre en riktigt varm och svettig sommar, än en kall och blåsig en.

April månad var rätt bra vissa dagar. Men inte som förra året. Då var det rekordvarmt, heela April! Underbart, härligt sommarvarmt väder.

500
500

GE MEJ SOMMAR, NU!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0