AF möte.

Snart bär det av till att ta på sej den allvarliga masken och berätta vad man vill göra med sitt liv. Jag låg faktiskt vaken länge inatt och tänkte på va fan jag ska säga därinne. "Mjo jag gillar djur men jag vill inte jobba i någon djuraffär och sälja djur". "Ja jag gillar att fota men jag vill inte jobba på Allehanda." "Och jovisst gillar jag musik men där finns det ju inget speciellt ändå". Det e ju mina 3 största intressen så vad gör dom då? Jag tror dom skiter helt o hållet vad Jag skulle vilja jobba med, finns det ett ledigt jobb ska man ta det, oavsett va det e. Ut med kroppen och visa att man finns. Typ. Men jag vill väl inte ta vilket som helst? Verkligen inte.

Sen vill jag nog inte heller jobba heltid. Jag vill inte att mitt liv enbart ska kretsa runt mitt jobb. Jobb jobb jobb hela dagarna, som så många har det. Jag vill inte fastna i det..Så halvtid för mej e bra. Men om man kommer få nåt den närmsta tiden tror jag väl inte. Iallafall inget jag Vill ha..


Aja får se vad han säger. Kanske även han säger man e ett hopplöst fall.

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0