The big big world.

Kimmy och Milla var här nyss. Smakade mammas nybakade lussekatter och snackade om massa grejer. Sökte på lite lediga jobb men där var inga roliga här. Gick sen in på AF hemsida och gjorde intressetestet som finns där och då blev listan 1-5 såhär:

  1. Köpa, sälja & marknadsföra
  2. Djur, växter & lantbruk
  3. Teater, musik & film
  4. Personlig & administrativ service
  5. Data/it


Kan väl säga att listan stämmer ganska bra. Innan jag gjorde detta testet satt jag och titta upp hur man öppnar eget företag, för det hade vatt riktigt roligt. Vilket jag inte sa till han igår för jag tänkte icke på det :P

2 av mina stora intressen e med iaf. Men i testet stod faktiskt ingenting om foto/bild och det vet jag inte riktigt varför det inte stod. Lite småskumt. 

Sitter och  läser lite på Verksamt.se just nu. Men undrar om det e så svårt och öppna eget? Ibörjan e det väl ganska mycket och göra, och kunna. Men spännande och läsa om.

Nu ska jag hämta lite mer kaffe och läsa vidare.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0