Jag vill...nog inte...eller vill jag?

Uscha, kom på innan när jag vakna att jag ska till AF på måndag. Trodde det var längre fram men nä, dagen e kommen. Men jag känner det strejtar emot lite. Jag har funderat på att jobba inom omsorgen..Men...jag klarar det bara inte. Jag trivs inte där. Men det e det jag har utbildning i,
typiskt nog.

Tittade även på mina betyg som jag ska ha med mej. Men såg knappt mitt endaste MVG för alla IGn och Gn jag hade. Hade dock glömt att det var i Engelska och Mattematik jag hade IG i.
Matte e det absolut tråkigaste ever så det var väl inte så konstigt egentligen..Och engelska, ja ibland får man lov och skylla på lärare som inte kan lära ut..Samt i resten jag har IG i. Läraren gillade inte mej, gav mej prov utan att jag visste om det och sa att om jag inte gjorde detta skulle jag få underkänt. Jag gjorde självklart inte det för det var inget jag visste om..Också kom IG:na en efter en och samlades till 7 st.  

Så vad var det jag hade MVG i då? Relationer. Va? Relationer? Va fan va det för lektion? Jag minns inte ens, också var det där jag fick MVG i. Såklart.

Och folk va så fula när vi fick betygen..Höll det tätt intill sej och tittade försiktigt. Bad man om att få se det så fick man ett strickt Nej för det var hemligt. Vadå hemligt? Har du fler IGn än 7 eller va fan e det? Det e väl inget xD Jag visade mitt även om jag hade som jag hade. Mej kvittade det. Betygen skulle ju ändå inte ändras om någon fick syn på det. Era fula fiskar.

Jag låter sur idag. Men det e jag inte egentligen, det var bara tanken på att behöva gå ner till AF och inte veta vad som kommer hända. Jag har vatt där innan, och dom skulle tydligen skicka ut papper på jobb och bla bla.. Jag fick ett papper.. Ett papper där det stod att jag inte längre var medlem i AF. Sen sket jag i det och bara lät åren gå..
Nu e man där igen och inte vet vad som kommer ske. Jag får helt enkelt se..

Men jag vet inte om jag känner för det...längre.. Jag var glad innan.. Tänkte att nu äntligen kan dom hjälpa mej så jag kan flytta..Men kommer dom? Ingen aning. Det e tydligen svårt att få pengar av dom så mina förhoppningar e inte höga. Men jag hoppas ändå. För om jag stannar här mycket längre så kommer jag kvävas. Och jag menar det...



Jag e en nersjunken individ som har förlorat all min heder, för denna makt andra kan ha över en.
Jag vill bara vara en egen.


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0