Mysilimyspys

Sitter just nu och myser under en filt vid brasan med lilla Kellan bredvid. Var ute med henne för en stund sen och jag trodde jag skulle dö. Jag e så himla frusen av mej så det knappt e sant. Över 20 grader kräver denna kropp iallafall..
Såg lillebror åka på backen med några kompisar och tänkte bara huur pallar ungar alltid kylan? Dom springer runder och leker som om det var sol och varmt och allt. Men det e väl just för att dom springer och håller sej varma som gör att dom inte märker hur jävla kallt det egentligen e. Och vintern har inte ens kommit igång. I Januari ska vi få in en riktig kyla såsom vi hade nu i vintras..Och det ser jag verkligen inte framemot. Verkligen inte! Får försöka hålla mej inne så mycket som möjligt då. Fast det gör jag alltid när det e kyla så..

Imorron blir det fest. Mamma fyller 58 så vi ska ner på thai-restaurangen och äta och sen ska familjen med hem hit och dricka lite, snacka massa och äta lite annat gott.
På morronen följer jag med Milla till Ikea och ska handla lite. Eller inte jag men jag kan vara ett roligt sällskap iallafall :D Låter som det kommer bli en superlördag :)

Om mindre än 1 timma e det idol och då ska vi äta såkallat fyllda smördegsbitar med philadelphiaost med gräslök och svamp. Mums!

Hejar på Olle (my love ♥) och Jay ikväll. Heja heja!


Man längtar efter sommarn när man ser denna!


Kommentarer
Postat av: Moa ♥ - FUCKINGPOSERS

Svar: jo precis de är ju de ;D Tack desamma!

2010-11-27 @ 16:57:11
URL: http://FUCKINGPOSERS.SE

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0