Nu räcker det!

Fy för vilket väder här e. Blåser som bara den och snön har blitt för mycket nu. Detta e inget Kitty trivs i, usch nä! Får hoppas det slutar snart, börjar bli jobbigt för plutten att gå :P

H&M har stor nätrea just nu och jag skulle sååå gärna vilja handla men det kan jag inte. Får se skönheterna försvinna till någon annan tös, blö!

Nu tänkte jag fixa ner avsnitt 3 & 4 av The walking dead så får jag se när det blir klart. Så länge ska jag dryga med att spela nåt töntspel. Så får det bli!

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0