Piffa upp dina bilder!

POLADROID TESTNING
Har fixat ner ett roligt program där du får en vintage-känsla över bilderna. Du drar bara bilderna till programmet och sen gör programmet resten. Det e dock en nackdel att man som sagt inte kan göra något själv. Sen tar det väl ca 5 minuter innan ett foto hunnit bli klart och då sparar han automatiskt bilden där du valt det ska ligga.
Ett annat minus (rätt så stort) e att den tar inte med hela bilden vilket e väldigt synd. Varför han inte gör det vet jag inte rikigt. Men ett stort minus tycker jag iallafall.
 
Efter sisådär 10 bilder så e patronen "tom" och du får stänga ner programmet och starta om. Men det e väl för att man ska få en känsla över att man har en Polaroid på riktigt.
Och vill du köpa en på riktigt så finns det en sån hos Coolstuff för 995;-

Programmet jag använt till att göra dessa bilder hittar du på Poladroid.net

Detta programmet ska jag definitivt använda ofta och lägga in när jag inte orkar göra det själv :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0