Tävlar om extensions hår!

Nu e jag med och tävlar hos Laila om att vinna löshår hos Beautynet.se, värde 799;-
Riktigt spännande tävling för Som jag längtar efter att ha långt hår igen. Jag färgade mitt hår så ofta innan att jag fick klippa av nära 30cm för så slitet det var. Det var en riktig nergång det. Och långt hår för mej ger mej faktiskt bättre självförtroende. Man känner sej mer kvinnlig och det skulle vara härligt att få långt hår på bara 10 minuter (eller vad det nu tar och sätta i håret :)
Jag e blond nu så en som denna skulle jag vilja ha då. Platinum Blonde.


Håller alla tummarna på att vinna :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0