The last exorcism 2010

Denna filmen handlar om en pastor som jobbar som en djävulsutdrivare. Han får ett uppdrag av en man som e övertygad om att hans dotter e besatt av onda andar. Och med sej har han ett dokumentär-team som filmar allt som händer, så det e från mannen som filmar som man får se filmens perspektiv ifrån.
Sånt tycker jag bara e ett plus då det mer känns som om det e verkligt när kameran skakar lite och man får mer inlevelse av det.
Jag som e en skräckfantast skulle gärna velat se mer av det onda som det var lite fattigt av. Och om man tänker på andra filmer som handlar om exorcism så blir tjejen (det e alltid en tjej som blir besatt...?) oftast rätt äcklig och hon får en mansröst som e den såkallade djävulen. Ska inte avslöja något här nu men dom hade kunnat lagt lite mer pengar på det, sen var där inte heller några ögonblick där man hoppade till eller kröp ihop. Så alltiallt så ger jag nog denna filmen 3 kittyface.


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0