The walking dead


Idag tänkte jag se första avsnittet av den nya serien The walking dead som e en zombiefilm från 2010.
Den handlar om en polischef som med några andra försöker överleva där zombiesarna tagit över, världen.
Den har fått bra respons och otroligt bra betyg för att ha lagt ner så mycket tid och pengar på att göra denna serie till en hit. Får bara hålla tummarna på att den inte går utför som med Lost, Heroes och alla man följde i början men sen tappade taget om. 



Har höga förhoppningar om denna tv-serie, vi får se hur högt den hamnar!



UPDATE: Första avsnittet avklarat. Jag väntar otåligt tills nästa avsnitt kommer!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0