Happy birthday to you!

Såja nu har klämmeklappen kommit så nu behöver man inte tänka på klappar nåt mer. Det e bara lite julgodis jag ska leta upp. Tänkte iallafall ha något med marshmallows för det e så himla gott. Samt någonting med choklad (om inte allt) för det e ett måste!

Idag fyller "lilla" Lucas 15 år. Eller ja, han e inte så liten längre. 15 år e stort, eller det va iallafall på min tid ^^. 15 var nog större än 18 för mej. Många tycker nog 18 e större för då får man köpa alkohol på discon, restauranger och i butiker. Du får ta körkortet och man blir myndig och ansvarig för sitt liv helt och hållet.

Men 15...då fick man ju se alla filmer på bion. Och då jag gillar skräck som oftast har högre åldersgräns så va detta riktig lycka för mej. Man var i mitten av att vara tonåring och ungdom så man kände sej vuxen på ett sätt.

Körkortet var jag aldrig intresserad av, och e än inte det heller. Känns onödigt, och då jag e lite djur och miljövänlig så va inte detta det första jag tänkte på att göra när jag fyllde 18. Det enda jag drog nytta av att bli 18 var att man kunde gå in i Grottan (18 års) på Valla utan problem, och titta på alla småttingar som försökte klämma sej in där (kul som fan).

Men det e väl bara jag. Säkert.

Jag snackar massa.. Grattis på din födelsedag lillebror. Du e bäst ♥

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0