Doftar ljuvligt i köket, nybakat!

Kände för att göra något idag så tog och bakade lite, såkallade Rimbobullar med härlig fyllning i och glasyr över. Inte direkt figurvänliga kanske men vad gör det :) Blir till att ta en sen ikväll när det e Greys Anatomy och en kopp Latte till, mums! Kan visa en bild sen när dom e klara, ska svalna nu först och sen få glasyren över sej.

Tänkte fixa en underbar middag sen också med ett recept jag hittade innan idag som lät väldigt gott. Det e en Quorn gryta med b.la sötpotatis, tomater, quornstrimlor och vitlök. Kommer dock ändra receptet lite med vanlig potatis och Quornbitar. Ser väldigt mumsig ut på bild iallafall :)


Höstig Quorn gryta. Receptet finns hos Quorn.se


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0