Fredag and nothing to do.

Har inte hänt särskilt mycket idag. Milla var här innan och senare så stack jag till henne för att fixa deras dator. Dom ville uppdatera internet och lite sånt så fixade det till dom. E inte så duktig på datorer egentligen men vissa grejer kan jag ju, och det e väl mycket tack vare Filip som man har lärt sej lite smågrejer som kan vara bra och veta.
Kom väl hem för 40 mintuer sen ungefär och då var min andra syrra och Challe här. Dom, mamma och några till ska ut och spela lite bowling, och själv ska man vara hemma hela kvällen. Tänkte göra pizza sen tror jag. Vi har dock ingen Creme Fraiché hemma som jag bara älskar på pizza. Har ni aldrig testat det så gör det. Jag lovar er, det e riktigt gott!

Här e en kitty specialare; Svamp, mos & creme fraiche :)

Och döv e man fortfarande ja, tyvärr. Fast när jag satt vid Millas dator så kom den tillbaka lite, och sen försvann den...sen kom den igen... Så jag satt där "jaa!".. "fan!"... "jaa!".. "fan då!" för mej själv ^^. Lite knas e man kanske.

Jaha nä..ska väl ta och fixa pizzan nu och se vad mer för roligt man kan ha på den :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0