Internet jävlas med mej som vanligt..

Jag skulle ju lägga upp listan idag men internet har klyddat hela dan idag..eller ja inte bara idag utan dom senaste 2 veckorna ungefär. Vetifan vad problemet e. Vi har ju mobilt så man måste slå in en kod varje gång man ska in på nätet, men så kommer inte alltid den upp, och inte heller vår sådan profil som man ska trycka på..Ja det e jobbigt iallafall. Så jag ska försöka imorron om internet inte jävlas med mej.

Missade tyvärr Desperate Housewives idag. Var ute med Elin och glömde helt bort och titta på klockan, så jag får väl se reprisen på söndag. Nu e det CSI som jag ska se på..ser alltid på det, så himla bra ^^

Så jag fixar det imorron *promise* Hoppas ni haft en mindre dryg dag än mej idag.

Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0