Paradise Hotel!

Ligger just nu och tittar på lite Paradise Hotel. Min hosta vill inte ge mej sej så jag hör inte allt dom säger xD
Maten jag laga innan [quorn gryta] blev väldigt god. jag gillar soja så den blev mörkare än den skulle, men gott var det, gott och enkelt! Även bullarna blev supergoda, hade nog dock liite för mycket bikarbonat i. Tog det istället för jäst och visste alltså inte hur mycket jag skulle ha i så jag blajja i närmare 1 msk :P

Var ute och gick med Elin innan och det blev nästan 2 ½ timma bara gående. Snacka om att mina hälar och mitt jävla knä värker. Fattar dock inte knäet, kvittar hur mycket jag går och håller på med det, det värker varenda dag, hela tiden..Skulle gärna vilja testa Voltaren sprayen eller va det e. Hade ju Voltaren [dock starkare variant] när jag hade buksmärtor och dom hjälpte, så då borde dom ju hjälpa mot leder också. Så får fixa det och se om det går över.

Tänkte sova efter detta, e sjukt trött i kroppen, annars e jag inte så trött men man orkar inte va uppe när det bara värker och man hostar och har sej. Sen kommer den här bredvid väcka en vid..tja, 5-6 tiden och vill ut. Jättekul. Jag e en sån som man verkligen inte vill väcka tidigt. Jag e grinig då, så det vill man inte..Men nu e det ju fisen och då får man ju försöka stiga upp och kliva ut.

Här e bilderna på det jag gjort idag. Mumma! :)


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0