Shoppingtur imorron!

Milla ringde innan och fråga om jag ville med in i Ystad och titta läget i några butiker. Kappahl har öppnat nytt på Gågatan så där ville hon in iallafall. Sandra skulle också med så det blir väl även till att titta på lite småkläder till den lilla :) Och jag har ett presentkort på H&M jag inte får glömma ta med. Där e mycket jag egentligen skulle Vilja ha, men jag ska försöka hålla mej till sånt som jag skulle behöva. Sen H&M inne i Ystad e ganska rejält fattigt :P Men en lång cardigan och någon långärmad tröja skulle jag behöva iallafall.

Så nu tänkte jag lägga mej så man hinner fixa sej imorron, tar ju tid för denna ^^,

Godnatt med er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0