Sleep little baby, sleep!

Sov rätt dåligt inatt. Vaknade ett antal gånger med ett ryck i kroppen. Men jag tror det beror mycket på Kelzie just nu. Hon har inte blitt rumsren än och därför vaknar jag till mitt i natten för att jag tror hon gjort något. Men hon ligger och sover som en gris bredvid, så det e bara och somna om :) Och idag sov hon faktiskt hela natten för första gången *Jippie*.
Hade även en konstig dröm. Minns väl inte så mycket men där var massa gamla klasskamrater som jag gått med på högstadiet xD Vi var på någon fest och jag minns att jag fick sitta precis där bordsbenet var så jag satt snett och obekvämt. Och det var inte så att jag såg mej själv utan jag var mej i mina ögon, som i verkligheten. Men sen ställde jag mej framför en spegel och då hade jag långt spikrakt chokladbrunt hår. Otrooligt snyggt va det. Men kände knappt igen mej ^^

dreams



Jag tittade upp vad min dröm betydde, och det gäller att komma ihåg smådetaljer, så här e resultatet:
Fest, Delta i: Tråkig underrättelse (besked)
Middag: Är du gäst vid en middagsbjudning betyder det att någon är ute efter att lura dig och du bör söka den skyldige bland dina vänner.
Vänner: Drömmer du om en vän kommer ditt bankkonto att växa.
Drycker: Om du drömmer att du själv är berusad betyder det att en person, som du ännu inte träffat, kommer bli en högt skattad vän. För en kvinna innebär en sådan dröm att hon ska bli gift med en fin man, som hon ännu inte har mött.

Så jag kommer få ett tråkigt besked, kanske e det tråkiga beskedet att jag får reda på att någon tänker lura mej på något som inte e särskilt roligt. Det där med kontot ska ju bli kul då jag inte har någon stadig ekonomi.
Och att jag ska bli gift med en fin man e ju redan uteslutet då jag e en av dom få tjejer som inte vill gifta sej. Älskar man någon så vet man ju det. Kärleken finns inom en, inte på något papper. 
Jag hittade tyvärr inget om man ser sej själv.

Smått roligt att veta!
- Under hela vår livstid spenderar vi ungefär 6 år med att drömma.
- Man drömmer vanligtvis 5 olika drömmar om natten under 2-3 timmars intensivt drömmande.
- Det finns ett samband med att sova i ett varmt rum och mardrömmar.
- 5 minuter efter du vaknat har du glömt 50% av nattens drömmar, efter 10 minuter är 90% glömt.
- Det går inte att snarka och drömma samtidigt, så snarkar du drömmer du inte.
- Du bränner fler kalorier när du sover, än när du tittar på tv.
- Tro det eller ej, men du e förlamad när du sover. Detta är dock obehagligt för vissa som råkar ut för "sömnparalys", vilket innebär att man vaknar upp med medvetandet fastän kroppen fortfarande är förlamad.


 Vill du få din dröm tolkad kan du skriva till hon som har denna bloggen http://dromtolkning.wordpress.com/

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0