Fixa igen med design!

Idag har man vatt nere och röstat. Blev Miljöpartiet på alla 3, man får ju ta det som gynnar djuren mest :)
Sen var vi uppe i djurbutiken igen för halsbandet vi hade köpt var alldeles för stort, men även det vi köpte nu var liite stort trots det var det minsta xD Men aa, hon e ju mini liten nu så :P

Tänkte att jag skulle fixa lite med designen igen. Nä jag vet, jag blir aldrig nöjd, men jag ska mest bara ändra färgerna och så så inget jätte jobbigt. En ny header skulle behövt men vet inte riktigt hur den ska se ut så det får jag tänka på lite till. Har även vatt inne på min hemsida och sänkt priserna på alla ringar till 99;- :)
Men det e lite trist med folk som säger dom vill köpa den o den ringen..Så om någon annan frågar om den så får jag ju säga att den e tagen. Men så svarar inte den första personen längre och då e det ju lite surt. Folk tänker nog inte på det men det e en liiiten bit jobbigt att dom gör så..

Men vill ni beställa nåt så kan ni antingen göra det här på bloggen, eller på Mewana :)

Nu ska jag fixa o dona. puss på er ^^
 


Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0