Röntgen ändå..

Idag måste jag fasta, trist om något. Jag fick ett brev dagen efter jag skrev här att dom inte skickat något. Så imorron ska jag röntgas och det e bara så jävla onödigt. Varför inte bara låta mej göra ett ultraljud som e säkert ?
Jag fick göra en sån här röntgen innan min operation och då kunde dom inte se ett skit trots att där fanns stenar. Så det kommer inte förvåna mej om det inte funkar nu heller, men nu slipper jag iallafall ligga där och i smärta. "Ligg still nu!". Ja det e väldigt lätt när det känns som man ska dö :P
Men trist att behöva fasta.


E hundvakt idag, e det från måndag-torsdag varannan vecka. Och han e snäll och rätt lugn trots han e valp. Kelzie kan ju få sina fnatt och springa runder som en liten hysterisk hyena :P så kul.

Ska titta klart på Våra bästa år och sen får jag laga något, får äta till tolv iallafall.

Skriver senare om jag orkar! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0