Ullared imorron..

...Men inte för mej för jag har ju lillen och ta hand om, det e mina föräldrar och syrrorna som ska åka dit. Hade dock vatt kul o följa med, va drygt ett år sen jag var där. Men jag bad iallafall mamma att bl.a titta på en jacka till Kelzie till vintern. Också en liten snuttefilt för hon snodde Kaspers snutte hela tiden idag :P hihi. Men jag tror knappast dom har hundkläder där faktiskt, e osäker på det.
Dom blir väl borta i stort sett hela dan så jag och snuttan stannar hemma och busar och myser istället :)

Just nu ligger jag och tittar på Jakten på lycka, Kelzie ligger vid sin nalle här i sängen och sover så gott, min lilla prinsessa :) Förlåt att jag håller på och gulligullar hela tiden men jag e bara så himla glad att jag har henne, att hon e min. Min lilla som jag kommer få se växa upp, och få dela min tid med. Så glad :)

E så härligt när man vaknar och hon ligger i ens famn och tittar på en ♥


Kommentarer
Postat av: Jonna

Du har en riktig guldklimp, jättesöt :) Fin blogg btw :)

2010-09-27 @ 21:18:47
Postat av: kitty svarar: jonna

aa hihi. tack så mycket! :)

2010-09-27 @ 22:22:47
URL: http://kitilicious.blogg.se/

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0