Positiva jävla dagen idag :)

Har inte gjort särskilt mycket idag. Syrran kom på eftermiddan och var här en stund och sen fixade jag lite mat.
Såg nyss på Vänner och nu e det Biggest Loser här, men det ser jag aldrig. Riktigt tradigt program om jag får säga det. Där var en deltagare som nyss sa något i stil med "Varför har Gud gjort mej såhär tjock för?". Eeeh.. det e du själv som har satt dej i situationen och proppat i dej massa onyttigheter så skyll fan inte på någon annan än dej själv. Varför ska dom tramsa så och skylla på Gud och säga saker som "Mc Donalds har så billig mat" "Jag hinner inte göra någon mat...". Man vet väl ändå om att sån mat gör en fet om man äter sånt ofta eller varje dag så, fattar alla med hjärna....

Ska egentligen vara en positiv dag idag enligt någon grupp på Fejsan, men jag känner mej smått irriterad.. Kan bero på att jag har min jädrans jobbiga m'ens *blö* Vissa gånger får jag så ont att jag inte kan gå eller knappt röra mej, men dom sista gångerna har vatt Ok. Tar några Panodiler sen e det ganska lugnt. Men jag blir så satans sur och grinig. Hatar det. Vissa känner ju ingenting alls. Era satar *aargh*

Nä, upp med humöret nu Kitty för nu e det Halv åtta hos mig som e riktigt kul och titta på. Han som snackar e sjukt rolig :P krävs inte mycket för att få mej att skratta vettni ^^.. Även när jag har mina griniga dagar så går det som en kasebana, ena sekunden happy, andra mad as hell! Men sånt e livet när man e kvinna, tyvärr xD haha

gif animator
Såhär ser en grinig Kitty ut! Ful som katten ^^

UPDATE: Innan jag hitta programmet som 'gör' rörliga bilder så hann ju programmet jag titta på ta slut..såklart! Men nu e det iallafall Idol och jag har fastnat för lilla Olle ^^, han e så söt och så...lik min Lars ♥ hihi. Han minns nog dom flesta som följde Idol. Han fastna jag för direkt när han sjöng på addition..mmm :)


Puss på er!

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0