Bra start på dagen!

Såja, då var frukosten avklarad. Eller ja det var den för någon timme sen men sen har jag vatt ute lite och tränat Kellan och sen ringde syrran och snacka med henne en bra stund, la på för en liten minut sen. 
Snart blir det väl städning och sen ska jag även bränna en cd så vi har till storarummet. Fan att föräldrarna inte har USB i tvn så hade man sluppit bränna, men får se vad jag hittar för låtar. Kan ju inte direkt ta Dubstep ^^

Vad händer för er i helgen?

Ha en superbra dag! :)

Kommentarer

+ Jag godkänner alla kommentarer så länge dom inte innehåller kränkningar & personangrepp.
+ Jag redigerar mina bilder oftast i PhotoScape. Instagrambilder genom fånen med diverse appar.
+ Vill du fråga mig något? Skriv då på Blogresponse-knappen eller maila till [email protected]



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback


No cruel cosmetics

VeggieToppen

RSS 2.0